recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer skratter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer skratter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
basilhot Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér basilhot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer skratter
    Sendt: 01-December-2021 kl. 22:55
Hej

Min Harman Kardon sub på 12-13 år er begyndt at skratte periodisk. Tidligere kunne jeg rykke lidt på stikket så forsvandt det helt, men det har ingen effekt nu.

Det bliver lidt højere hvis jeg skruer helt op for basniveauet på suben og mindre hvis jeg skruer helt ned for den (ikke lydniveau).

Jeg har optaget en lille video men den kan desværre ikke uploades her

Nogen idéer til hvad det kan være? 
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2021 kl. 08:48
det kan godt være snavs i knapperne til regulering af basniveau eller volumen. Prøv af massere dem lidt ved at dreje dem frem ig tilbage en masse gange. Det kan afhjælpe problemet i en periode. 
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu