recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips Hue LED bånd i køkken - risiko?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips Hue LED bånd i køkken - risiko?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersHP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips Hue LED bånd i køkken - risiko?
    Sendt: 06-December-2021 kl. 17:46
Hej alle

Jeg har monteret Hue LED bånd under mine overskabe, og det blev lit af et kludetæppe af klippen bånd og samle dem med endelukningsclips og ledninger, for at få dem til at slå 180 graders buk, "springe emhætten over" osv. 

Lyset er super fedt, men jeg kommer til at stå og kigge på al den mados der suser direkte op på LED båndet, og disse samlinger er jo ikke ligefrem IP44, da de små samlinger på ingen måde er afskærmede, ligesom selve båndets ende jo kan forlænges, og således er fuldkommen åbent.

Hvad kan jeg gøre for at isolere/lukke alle disse samlinger på en let måde?


Redigeret af AndersHP - 06-December-2021 kl. 17:47
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2021 kl. 18:01
krymp noget krympeflex omkring enderne og samlingerne
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2021 kl. 18:08
... eller en klat vådrumssilikone
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2021 kl. 07:36
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

... eller en klat vådrumssilikone
Undgå silikone med eddikesyre i.
Mvh Jesper
Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersHP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2021 kl. 08:00
Jeg kan ikke krympe noget på, det hele er monteret. Så ja, noget silicone nedefra er nok et meget godt bud?
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2021 kl. 13:44
De findes i to versioner:

Outdoor: IP 67
Indoor:   IP 20

ifølge Philips hjemmeside.

Bond Cool



Redigeret af bbond - 08-December-2021 kl. 13:46
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu