recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apk til Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apk til Netflix

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apk til Netflix
    Sendt: 12-December-2021 kl. 11:16
Hvilken version er den nyeste apk til Netflix (Danmark) på en Android TV enhed, og hvor kan man finde den?

Flemming


Redigeret af fltk - 12-December-2021 kl. 12:07
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2021 kl. 12:37
Du finder den på Play Store. Fuld opdateret version på min Shield hedder 8.3.0 build 4540.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2021 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Du finder den på Play Store. Fuld opdateret version på min Shield hedder 8.3.0 build 4540.


Tak, det er også den version jeg har på min enhed, som ikke kan hente den i Google Play Store. Derfor spørgsmålet om apk.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2021 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Du finder den på Play Store. Fuld opdateret version på min Shield hedder 8.3.0 build 4540.


Tak, det er også den version jeg har på min enhed, som ikke kan hente den i Google Play Store. Derfor spørgsmålet om apk.

Flemming


https://www.apkmirror.com/apk/netflix-inc/netflix-android-tv/
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2021 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Du finder den på Play Store. Fuld opdateret version på min Shield hedder 8.3.0 build 4540.


Tak, det er også den version jeg har på min enhed, som ikke kan hente den i Google Play Store. Derfor spørgsmålet om apk.

Flemming




Tak for det. Nu har jeg så linket, når det på et tidspunkt bliver nødvendigt at opdatere.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2021 kl. 17:56
... er det her det samme cirkus som DRTV app? Og er det i virkeligheden Google, der har f...... op???
miri
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2021 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

... er det her det samme cirkus som DRTV app? Og er det i virkeligheden Google, der har f...... op???


Nej, det tror jeg ikke. Det er min Dune boks der ikke er certificeret til Netflix, og derfor kan jeg ikke installere fra Google Play Store.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2021 kl. 18:11
Er du sikker på det er Android Tv der er på din Dune boks ?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2021 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Er du sikker på det er Android Tv der er på din Dune boks ?


Ja, den kører i hvert fald fint med Android TV (og ikke kun Android). Boksen kom først i handlen i foråret 2020, men har kun Android 7--, som ikke kan opdateres. Den har så samtidig et andet styresystem (Dune HD).

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu