recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lydsynkronisering LG C9
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lydsynkronisering LG C9

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: lydsynkronisering LG C9
    Sendt: 16-December-2021 kl. 18:08
Hejsa

Jeg har tilsluttet mit LG C9 med Yamaha reciever med HDMi kabel (arc)

Problemet er at lyden kommer før billedet. Synes ikke jeg kan få det til at passe og den indbyggede synkronisering på tv synes at gøre det værre
Har i et bud på løsninger og oplever i det samme?
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2021 kl. 18:12
Ja du skal delay lyden i recieveren, det er helt normalt.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2021 kl. 07:38
Fornøjelserne ved bitstream i herrens år 2021 Wacko
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2021 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af Bjarke Bjarke skrev:

Hejsa

Jeg har tilsluttet mit LG C9 med Yamaha reciever med HDMi kabel (arc)

Problemet er at lyden kommer før billedet. Synes ikke jeg kan få det til at passe og den indbyggede synkronisering på tv synes at gøre det værre
Har i et bud på løsninger og oplever i det samme?

Hvilken Yamaha ?

Hvad bruger du til streaming (AppleTv eller)?

Er enhederne koblet til receiver og derefter til tv, eller tv først og derefter receiver?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu