recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO max - us - hvordan ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO max - us - hvordan ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO max - us - hvordan ?
    Sendt: 24-December-2021 kl. 16:25
kunne vildt godt tænke mig at se matrix. 

Jeg har Apple tv 4K og hbo Max - nogen der kn guide til hvordan man får den over på us ?

På forhånd tak
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2021 kl. 17:02
Getflix.com :)
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2021 kl. 23:36
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Getflix.com :)

Hej.

Jeg kender IKKE Getflix.com

Men her er to forskellige citater:

Citat Bikergran: 'Unable to cancel automatic renewal! 
    
I haven't used it for 2 years and suddenly a payment has been taken without notice. I did not realize it was an automatic renewal and have tried contacting customer  support who say I can cancel online but it won't let me. The only choice I seem to have now is to cancel my credit card to stop this from happening again. Very
 distressing.

Og Citat Anonymous: 'Avoid this like the plague 
    
This VPN/DNS service kept billing me twice and proceeded to bill me after cancellation. I tried to get through to them to resolve this and get my money returned. While there was a person there at first they kept sending me the same dismissive email back. They made it crystal clear that they wanted nothing to do with a disposable customer. Alas, I wasn't able to successfully resolve my dispute with PayPal either. I lost a lot of money from this experience. Please don't make my mistake of doing business with these criminals. Find another and research the company's background thoroughly. I wish I had.'

Begge fra GetFlix VPN User Reviews:  https://www.vpnmentor.com/reviews/getflix-vpn/

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 24-December-2021 kl. 23:39
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2021 kl. 00:35
Jeg har ikke haft problemer. Det er billigt og virker bare. I modsætning til VPN kan man sætte deres DNS-adresse direkte ind i f.eks. et Apple TV, som jo er det OP har.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu