recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sharp 65 tommer fra Bilka
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sharp 65 tommer fra Bilka

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
janbs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sharp 65 tommer fra Bilka
    Sendt: 26-December-2021 kl. 22:13
Absolut i den billige ende, men vores behov er nu heller ikke så stort.

Bilka har et Sharp 65 tommer med Android TV på tilbud lige nu.

Hvad risikerer jeg at fortryde ved at købe dette fremfor et dyrere tv?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2021 kl. 00:01
Oprindeligt skrevet af janbs janbs skrev:

Absolut i den billige ende, men vores behov er nu heller ikke så stort.

Bilka har et Sharp 65 tommer med Android TV på tilbud lige nu.

Hvad risikerer jeg at fortryde ved at købe dette fremfor et dyrere tv?


Tag ud og se det og prøv det. Hvis du ikke gør det, vil du i hvert fald fortryde. Og forvent ikke at brugere herinde kender alle TV der er på tilbud rundt omkring.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2021 kl. 05:32
Hvis du ikke er kritisk er billedet for dig sikkert ok, uden at være i nærheden af toppen.

Noget af det der for mig fuldstændig ødelægger oplevelsen er hvor hurtig/langsom menusystemet er, og på billige TV er det som regel langsomt. Det kan dog afhjælpes ved at købe en Apple TV, men så stiger den samlede pris ca. 50%, og det vil nok ikke være den rigtige prioritering.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2021 kl. 06:29
du risikerer at fortryde alt    Eneste der er glad for købet er pengepungen.  

Men det vigtigste er du selv bliver tilfreds.  

Tv er sikkert ok til daglige tv udsendelser.

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2021 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

du risikerer at fortryde alt    Eneste der er glad for købet er pengepungen.  

Men det vigtigste er du selv bliver tilfreds.  

Tv er sikkert ok til daglige tv udsendelser.



Hvis tv'et er OK, hvorfor skulle han så fortryde altLOL
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2021 kl. 13:10
Personligt ville jeg være fint tilfreds med det..

Men jeg kører så også i en Dacia.. Og det er egentlig det som er spørgsmålet her, hvad er dit behov.. Fordi hvis jeg spurgt på et bilforum ang. en Dacia.. Så ville jeg også få at vide at det ville jeg fortryde.. 
Men for mig er det fire hjul og et rat, som får mig fra A til B.. 

Til gengæld har jeg så en thermomix i mit køkken til 11.000 kr, så der er jeg "dum for mine egne penge". 

Ud og se tv'et, og vurdere billedet (f. Eks. også sport) samt menusystemet.. 
Og så køb, H is du er ok tilfreds, og glæd dig over at du har 5.000 til noget dumt, som giver DIG værdi.. 


Redigeret af NikolajDS - 28-December-2021 kl. 13:10
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2021 kl. 23:35
Enig med NikolajDS

Glæden ved og nytten af et produkt, hvad enten det er et tv, en bil eller noget andet, er ikke proportional med anskaffelsesprisen.

Min første bil var 14 år, da jeg købte den, og den var jeg lige så glad for, som når jeg nu går ud til en forhandler og henter en ny.

Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2021 kl. 11:24
De Sharp TV jeg har haft kendskab til, har været rigtig fine TV til prisen, dog ligger det år tilbage, så dette er muligvis ændret?
Husk hvis du køber TV fysisk i Bilka, er der ingen returret, så snart emballagen er brudt!
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu