recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt surround sæt, Komplet Sonos sæt eller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt surround sæt, Komplet Sonos sæt eller?

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2021 kl. 09:33
Hvis du har Sonos i forvejen, eller har planer om at skulle have det til resten af huset, så vil det da være en udmærket vej at gå.

Men tag ud og lyt ... Der var en der foreslog en soundbar fra Sennheiser. Beosound Stage virker også tiltalende, og du kan lytte til dem begge i hifiklubben.
Til top
Sool Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2021 kl. 10:16
Blev lige nødt til at læse hele tråden :)

Har selv tidligere haft det helt store setup, med projekter, sorround osv, i dedikeret "bio" rum, som til sidst ikke blev brugt ret meget.

Nu i nyt hus, har jeg fundet mig ganske fint til rette med sonos som surround, det giver mig lidt af "lyden" tilbage, konen brokker sig ikke, og hun kan finde ud af at styre det, og jeg slap for at trække ledninger, og jeg HADER ledninger :)

Havde sonos i forvejen, så det var oplagt, og kører med den gamle playbar, 2 sonos one, og en sub.

Subben giver rigtigt meget til setuppet, og giver følelsen om at "mærke" lyden tilbage.

Havde før sonos et samsung surround set, som da virkede, men havde en del bøvl med connection faldt fra i tide og utide.
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2021 kl. 11:18
Sonos er ganske fint. Det er klart, at det ikke er audiofil lyd, men til almindelig baggrundsmusik og film synes jeg det er ganske fint. Det er nemt at udvide på. Jeg har selv 2x ARC, 1x Sub og 7x One. Det giver fin lyd i hele lejligheden og det er nemt at styre.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2021 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af Danielwj Danielwj skrev:

Betragt emnet som lukket, jeg finder selv ud af noget, fandme om jeg orker sidde og diskutere vores indretning i huset, respekt for ægtefælle osv. Håber de pågældende fik luft for deres jule frustationer og manglende centimeter syd for bæltestedet.
Trådstarter har åbenbart forladt tråden (og fik vist selv luft på vejen ud)Wink
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu