recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nas

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Artemorteus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2016
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Artemorteus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nas
    Sendt: 31-December-2021 kl. 14:08
jeg har i mit netværk pc & xbox, så hvilken nas skal jeg vælge, der er så mange forskellige, målet er at begge kan se nassen, så jeg kan flytte filer fra pc til nas & se filerne fra xbox.
Til top
mrdoc22 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2018
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrdoc22 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2021 kl. 15:41
de bedste er enten "Qnap" eller  "Synology".

antal drev kommer an på hvor meget sikkerhed du vil have for dine data.
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2022 kl. 02:21
Du kan vælge stortset hvad det skal være, men qnap og synology er populære, det vil sige at for de to mærker vil der være masser af råd og vejledning at finde på nettet idet der er mange brugere.

Der er lige nu en Synology DS409+ på dba.dk til 500 kr inkl diske, den har nogle år på bagen, men dækker fint det behov du skitserer, og hvis du en dag får brug for noget nyere og smartere, så kan den altid bruges til backup opgaver.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu