recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er det muligt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er det muligt?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TG-Vest Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-September-2008
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TG-Vest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er det muligt?
    Sendt: 07-Januar-2022 kl. 23:21
Hej

Er det muligt at anskaffe sig en projektor som er “godkendt” til en fornuftig pris. Her tænker jeg under 1500. 

Vi har et værelse i kælderen som er et slags multirum, hvor jeg ikke vil have et TV stående. 

Så jeg tænkte at en projektor kunne være en mulighed. Den kunne måske stå i vindueskarmen som er lige under loften. 

Men ellers har jeg ikke de store krav udover at kunne sætte en iPad eller lignende på og streame noget indhold til den modsatte væg. 

Er det overhovedet muligt? Eller vil jeg i al evighed bande en billig løsning langt væk og ønske at jeg har brugt lidt flere penge på en løsning. 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2022 kl. 03:37
LOL nej.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2022 kl. 06:32
der findes masser af Kina projektorer der lover det du ønsker.

Men i virkeligheden findes de ikke. 

Så penge ud af vinduet.  
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2022 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af TG-Vest TG-Vest skrev:

Hej
….Eller vil jeg i al evighed bande en billig løsning langt væk og ønske at jeg har brugt lidt flere penge på en løsning. 

Ja!
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2022 kl. 10:00
Du får bedre billede på et stort TV som dette for dine penge. Så må du sætte et eller andet op til at beskytte TV’et når det ikke er i brug, hvis det er for udsat.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2022 kl. 11:25
Der er noget af et spring fra under 1500 kr. til 11999 kr.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2022 kl. 11:58
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Der er noget af et spring fra under 1500 kr. til 11999 kr.
Ja for pokker! Man kan da ikke få noget for 1500 andet end et 10 år gammelt 65” TV.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2022 kl. 17:05
Ja, hvis du har mod på at købe brugt. 

F.eks. denne Epson EH-TW5300 med angiveligt kun 412 timer på pæren (levetid skulle være 4.000 timer/7.500 timer i ECO-mode), der kan fås for blot 1.200 kr.

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Du får bedre billede på et stort TV som dette for dine penge. Så må du sætte et eller andet op til at beskytte TV’et når det ikke er i brug, hvis det er for udsat.


1500kr?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu