recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG HU810PW - Problemer med remoten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG HU810PW - Problemer med remoten

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG HU810PW - Problemer med remoten
    Sendt: 10-Januar-2022 kl. 21:58
Jeg har lige fået en LG HU810PW ind af døren som har en LG Magic Remote. Jeg kan ikke tænde projektoren via fjernbetjeningen. Når først maskinen er tændt via knappen på bagsiden har jeg ingen problemer med at styre den og den kan også slukkes via fjernbetjeningen. 

Den er meget simpelt sat op med henholdsvis et strømkabel og ethernet. Der er ingen andre enheder tilsluttet endnu. 

Jeg har forsøgt med følgende:

* Sigtet meget præcist imod de 2 modtagere henholdsvis front og bagsiden.
* Skiftet batterier
* Taget strømmen i 15 sekunder fra projektor
* Resettet projektoren med fabriksindstillinger.
* Re-registeret fjernbetjeningen.
* Firmware er på seneste niveau.

.. og jeg er ikke rigtigt kommet videre.. Nogle gode forslag? 


Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2022 kl. 09:19
LG kundeservice havde desværre ikke nogle yderligere bud på hvordan problemet kunne afhjælpes, så de vil bestille en ny fjernbetjening hjem til mig. 

Frygtede lidt at skulle sende det hele frem og tilbage, så det er dejligt at de vil forsøge at afhjælpe problemet på denne måde. 



Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu