recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - panasonic optager  4k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

panasonic optager 4k

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: panasonic optager 4k
    Sendt: 14-Januar-2022 kl. 17:03
jeg har flg optager fra panasonic  DMR-BCT76ENK 


spørgsmålet er kan denne afspille 4k plader, jeg ved den tager bluray, jeg har ingen skiver til og teste med 


Redigeret af jetdirect - 14-Januar-2022 kl. 17:05
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2022 kl. 17:14
Det tror jeg ikke, at du skal regne med. Der står intet UHD i forbindelse med Bluray, og jeg kan kun se, at den kan vise 4k indhold fra netværket (MP4) - det er endda for mig uklart om den kan vise 4k broadcast....
miri
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2022 kl. 18:32
ok

Så det er kun opskalering fra fhd til uhd den kan lave.

hvis jeg anskaffer en panasonic uhd afspiller bliver der så nogen problemer med fjernbetjeningen da den er ens med optagerens
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2022 kl. 19:51
Du kan med 99.999% sikkerhed indstille remote/player til UNIT1 eller UNIT2 så de er uafhængige...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu