recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV 4K  tænder ikke LG cx tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV 4K tænder ikke LG cx tv

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2022 kl. 19:19
Jeg har Apple TV i Yamaha Receiver, og videre til LG C!. Når jeg tænder for Apple TV, så starter Receiver og TV op efterfølgende. Så det virker. Du må have en fejl et sted. Har du prøvet andre indgange i din Onkyo?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2022 kl. 19:56
HURRA, nu fandt jeg stedet.......
På LG cx er der et sted hvor man kan tilføje " autosync af tænd/sluk funktion", så efter at have fravalgt Simplink og herefter tilvalgt det igen og så slået " autosync af tænd sluk funktion" til, ja så virker skidtet. ATV, Onkyo og LG cx tændes og slukkes  alle med ATV fjernbetjeningen.
Tusind mange tak for jeres inputs Clap
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2022 kl. 05:38
Godt du fik det løst.

Generelt med HDMI CEC og nyt udstyr så kan det til tider løses ved bare at slukke alle enhederne helt (tage strømmen) eller deaktivere/aktivere HDMI CEC. Lidt á la den gamle "har du prøvet at genstarte PC'en". Vi oplever det til tider, når vi får nye TV-skærme ind til test.

PS: HDMI CEC er standardiseret. Producenterne får ikke lov til at lave deres egen variant. Når det er sagt, så kan systemet dog implementeres i forskellige grader (sluk eller både tænd/sluk, auto-skift HDMI osv.).
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu