recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG CX og HDMI Ultra Deep Color
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG CX og HDMI Ultra Deep Color

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2022 kl. 11:32
God fornøjelse Smile
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2022 kl. 15:45
Lige et lille aber da bei mht. infuse, som jeg er meget glad for, men det irriterer mig at mine hjemmevideoer bliver påsat en tilfældig filmposter i både "Film" og "video" hovedmapperne, så man kan ikke se hvad det egentligt er for en hjemmevideofil man sætter igang/afspiller. Er der en måde man i infuse kan udelukke en mappe ( f.eks "Hjemmevideo-biblioteket") i selve synology hovedbiblioteket "Video" fra at få tildelt tilfældige film-postere.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2022 kl. 07:28
Infuse har en supportside omkring cover-funktionalitet her: https://support.firecore.com/hc/en-us/articles/215090887-Metadata-and-Cover-Art

Måske det du søger er 'Folder Cover Art' under afsnittet 'Manually Overriding Metadata and Cover Art'?
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2022 kl. 08:04
Tusind tak, det vil jeg prøve 😃👍
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu