recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hifi Freaks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hifi Freaks

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2022 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af Aslund Aslund skrev:

 
De tager desværre ikke Dankort lige pt,


Det kan der ikke være mange gode grunde til. 

Husk nu ikke at betale med bankoverførsler eller andre former for forudbetaling, da der ingen garanti er for pengene ved konkurser og lign.
Til top
Aslund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-April-2007
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2022 kl. 21:42
Det var ikke bankoverførsel :) 
De accepterer Visa og MasterCard. 
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2022 kl. 13:25
god og vigtig pointe, ved al handel 
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2022 kl. 07:58
Oprindeligt skrevet af Aslund Aslund skrev:

Ja, det står i artiklen, men søger jeg på google kan jeg finde INTET der forbinder Best Will Ltd med IAG direkte. Det er det der undre mig. Hele opbygningen af det danske Hifi Freaks lugter lidt af IAG, men hvorfor lave alle de kringlede skuffefirmaer? 


Den eneste forbindelse jeg kan finde i alt dette, er at den første direktør i Best Will Aps er <span style="color: rgb79, 81, 85; font-family: "Helvetica Neue", Helvetica, Segoe, "Segoe UI", Arial, sans-serif; font-size: 14px;">Kayanna Jane O’Callaghan. </span>
Kikker man i bestyrelsen for IAG, så sidder der en Jamie O' Callaghan, som chef for salg og markering. Tilfældigt? 

Det undre mig hvorfor de ikke bare har lavet en IAG A/S eller IAG Aps, som så har kørt Hifi Freaks videre. Virker underligt, men det er nok ikke noget nogen her kan svare på. 
En anden ting er at Hifi Freaks ikke kører deres bank forretning i danmark, men benytter en tysk online bank der hedder N26. Virker også lidt besynderligt.



Der er sikkert en del, der skulle falde på plads. Når du slår Best Will DK APS op i dag, står der, at ejerne er IAG Macao Commercial Service Limited.

Redigeret af lunddal - 28-Marts-2022 kl. 07:59
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2022 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af Aslund Aslund skrev:

Det var ikke bankoverførsel :) 
De accepterer Visa og MasterCard. 

Det er faktisk mere sikkert at handle med visa og Mastercard end dankort.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2022 kl. 07:23
Jeg handlede der for mange mange år siden, hvilket var den vildeste service. De kørte selv ud med højttaler og sub, og vi fik en god lang snak. Jeg har altid rost det selskab til skyerne.

Nu, mange år efter, har jeg købt en ny sub derfra, og denne gang må jeg sige jeg er/var super skeptisk. Forsendelse efter bestilling, trods jeg vidste de havde den på lager, gik lidt i vasken, og jeg måtte rykke i dem, og få ordren videre i systemet. Derud over, vidste jeg kun de havde sub hjemme pga. jeg snakkede med dem over chat. Lagervare status er aldrig blevet opdateret på hjemmeside? Derud over, matcher reklamer på Facebook og lign. ikke de priser på deres hjemmeside.

Jeg synes det virker til det sejler rundt derinde.. Men fik da min sub, og han var jo fin nok ham jeg snakkede med. Men man sidder ikke tilbage med sådan en "wow"-feeling bagefter. Tvært imod.

Fik af vide, at det er Densen der står for garanti- rep sager, som jeg også har snakket med inden køb af ny sub. De virker til at være ganske fine, og tilbød også at lave min gamle sub. Hvilket jeg takkede nej til, da nypris ikke var så stor igen.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu