recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apps på Panasonic TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apps på Panasonic TV

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2022 kl. 10:18
Da de lancerede det i 2017 var det åbent for alle: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1510208433

 Jeg kan ikke forestille mig, at det er ændret siden da TV 2 Regionerne jo er licens-tv.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2022 kl. 15:00
Prøvede lige at installere tv 2 play appen på mit Google TV, det går fint ,men kan ikke finde et gratis abonnement til tv2 play, så tror det er ændret
mvh Christian
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2022 kl. 07:02
Jeg prøvede lige på en iPhone. Uden en bruger kan jeg fra forsiden af TV 2 Play appen klikke ‘Nyheder’ øverst. Når jeg scroller ned af siden, så ligger alle TV 2 Regionerne der.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2022 kl. 07:45
Det er såmænd rigtigt Rasmus, men gemmen Tv2 play appen kan du så vidt jeg kan se kun se dagens  nyhedsudsendelse, den fra kl 19:30

Har dog ikke kigget på Tv2 Nord appen, men har samlignet med Tv2 Midtvest appen, og på den kan man finde nærmest alt deres egen produktion

Så at samligne Tv2 Play adgangen til regionerne samlignet med regionernes egen apps er som at samligne æbler med elefanter
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2022 kl. 10:41
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg prøvede lige på en iPhone. Uden en bruger kan jeg fra forsiden af TV 2 Play appen klikke ‘Nyheder’ øverst. Når jeg scroller ned af siden, så ligger alle TV 2 Regionerne der.
Ja, det er rigtigt, dog kun de seneste nyhedsudsendelser, også uden login
mvh Christian
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2022 kl. 07:59
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Det er såmænd rigtigt Rasmus, men gemmen Tv2 play appen kan du så vidt jeg kan se kun se dagens  nyhedsudsendelse, den fra kl 19:30

Har dog ikke kigget på Tv2 Nord appen, men har samlignet med Tv2 Midtvest appen, og på den kan man finde nærmest alt deres egen produktion

Så at samligne Tv2 Play adgangen til regionerne samlignet med regionernes egen apps er som at samligne æbler med elefanter

Jeg kan se nyhederne ca. 30 dage tilbage i tiden for alle regionerne. Sender regionerne nyheder flere gange dagligt? Ja, jeg spørger fordi jeg ikke kender svaret.

Jeg har kun meget lidt erfaring med TV 2 Lorry og jeg kan da finde andre programmer fra dem. Fra TV 2 Nord kan jeg finde bl.a. 'Kampen om borgmesterstolen og 'Kandidaterne'.

Jeg har slet ikke overblik over, hvad TV 2 Regionerne producerer, så jeg ved ikke om det er meget eller lidt ift. deres egne apps. Dog ved jeg, at regionernes egne apps ikke findes til TV-platforme.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2022 kl. 09:13
Nu kan jeg som sagt også kun udtale mig om Tv Midtvest
mandag til Torsdag har de nyhedsudsendelser henholdsvis kl 17:12, 18:20, 19:30 og kl 22, Fredag er der dog ingen udsendelse kl 22:00 samt Lørdag og Søndag er det kun kl 19:30 med nyheder

Her kan ses en liste over deres egen production

Alt dette kan se enten via browser ellers deres egen app, men det er kun 19:30 nyhederne som kan ses gemmen regionerne i Tv2Play

Dertil skal det så også siges at Tv MidtVest driver deres egen kanal, ved ikke om dette også gøre sig gældende for de andre regioner


Redigeret af Hackerjac - 15-Februar-2022 kl. 09:16
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2022 kl. 09:42
Ja okay. At dømme ud fra dit link, så mangler der rigtig meget indhold fra Midtvest i TV 2 Play appen.

Er TV Midtvest og TV Syd en anderledes konstruktion end de andre regionskanaler? Jeg tænker i og med, at de ikke har 'TV 2' med i navnet.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2022 kl. 12:50
Der er nu nyhedsudsendelser, magasinprogrammer, reportager og debatter fra TV 2 Regionerne på TV 2 Play. Dog stadig ikke hele kataloget. Det er hver enkelt region, som selv bestemmer.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu