recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mobil sim-kort til iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mobil sim-kort til iPad

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2022 kl. 00:22
Hej Flemming det er en Huawei 4G router jeg måler hastigheden på via wifi på min Iphone X, 
Her kan du se en måling af 5G på min Iphone 13 Pro og det er inde fra min sofa så kan sikker blive hurtigere vis jeg går uden for :)

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2022 kl. 09:32
Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

Hej Flemming det er en Huawei 4G router jeg måler hastigheden på via wifi på min Iphone X, 
Her kan du se en måling af 5G på min Iphone 13 Pro og det er inde fra min sofa så kan sikker blive hurtigere vis jeg går uden for :)



Jeg synes stadig det er imponerende resultater. Jeg har selv en TP-Link M7350 4G router. Med den når jeg i bedste fald 33 Mbps i stuen og kun det halve på kontoret i den anden ende af huset. Jeg har ellers overvejet at købe en 5G telefon og bruge den som hotspot og så droppe min internetforbindelse fra Stofa, men hvis resultatet bliver forholdsvis ligeså dårligt, kan det ikke betale sig, og en mobil 5G router er stadig alt for dyr. Hvad hedder din Huawei 4G router helt præcist?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2022 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

Hej Flemming det er en Huawei 4G router jeg måler hastigheden på via wifi på min Iphone X, 
Her kan du se en måling af 5G på min Iphone 13 Pro og det er inde fra min sofa så kan sikker blive hurtigere vis jeg går uden for :)



Jeg synes stadig det er imponerende resultater. Jeg har selv en TP-Link M7350 4G router. Med den når jeg i bedste fald 33 Mbps i stuen og kun det halve på kontoret i den anden ende af huset. Jeg har ellers overvejet at købe en 5G telefon og bruge den som hotspot og så droppe min internetforbindelse fra Stofa, men hvis resultatet bliver forholdsvis ligeså dårligt, kan det ikke betale sig, og en mobil 5G router er stadig alt for dyr. Hvad hedder din Huawei 4G router helt præcist?

Flemming

Det er faktisk bare en ældre Huawei router den er ihvertfald udgået hos Elgiganten, den hedder Huawei b525
Det jeg vil anbefale dig er at når vejret det tillader det så tar du din 4G router en tur med ud på din græsplæne eller terrasse under åbenhimmel, også prøv at tage et par målinger, fordi dit hus kan skærme signalet så det blir ringere, får du bedre målinger uden for ville jeg kigge efter en udendørs antenne til din 4G router, der så skal kables til din router inden for, får du ikke bedre målinger uden for kan man prøve samme løsning med en ekstern udendørs antenne men der vil jeg ikke ligge hovedet på blokken om det vil give dig en forbedring. 
Har været med til at montere sådan et sæt her hos en kammerat det virker rigtig fint han gik fra 20-50mbit til 200-250mbit download.



Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu