recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp! Trådløs HDMI i stue / Lyd ude af sync
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp! Trådløs HDMI i stue / Lyd ude af sync

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2022 kl. 08:58
Apple TV kan vel bare rykkes hen til TV'et?

Den trådløse lyd er begrænset til stereo, men ud fra trådstarters indlæg kan jeg ikke læse, at det er et surround-setup.
Til top
Mads A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 391
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2022 kl. 20:36
Hey folkens

Først tak for alle de gode inputs... Wink

Jeg faldt over denne trådløse HDMi sender hos AVexperten, som ikke komprimerer signalet og har ikke behov for mere end ca. 5-6m. rækkevidde. Den kræver godt nok, at sender og modtager "kan se" hinanden.

Den har løs udfordringerne med at lyden er ude af sync og forbindelsen er også langt mere stabil, så indtil videre har den løst min udfordring med at ville undgå et synligt HDMi kabel.

Trådløs HDMI sæt 60GHz - 10m (4K) Sort - Nedis

Mvh
Mads


Redigeret af Mads A - 18-Februar-2022 kl. 20:43
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu