recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple Music og favoritter driller, MP3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple Music og favoritter driller, MP3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple Music og favoritter driller, MP3
    Sendt: 15-Februar-2022 kl. 17:03
Hejsa.
Jeg har en iPhone13 og Apple Music.
Jeg har via en app overført nogle MP3-filer til min iPhone og dem kan jeg godt finde og afspille gennem Apple Music app'en.
Ny vil jeg gerne have mine MP3-filer samlet i en playliste, og jeg har derfor oprettet en Playliste "Country".
Jeg åbner herefter den første MP3-fil, klikker på de 3 prikker, vælger "Føj til en Playliste" og vælger playlisten "Country". Jeg får kvitteringen "Føjet til playlisten Country". Det virker - så langt så godt.
Men når jeg åbner den næste MP3-fil og tilføjer den samme playliste (samme procedure som ovenfor angivet), så får jeg samme kvittering med at filen er føjet til Playlisten.
Når jeg så åbner playlisten for at se de tilføjede sange, så er playlisten helt tom.
Da jeg tilføjede den første MP3-fil, fremgik den af Playlisten, men når nr. 2 tilføjes, så tømmes playlisten helt.
Er der et eller andet jeg overser, eller er der en anden måde at samle udvalgte MP3-filer i en playliste?
iPhone 13, OS 15.3
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu