recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skærm på S21
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skærm på S21

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Queenyard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queenyard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skærm på S21
    Sendt: 23-Februar-2022 kl. 13:26
Hej

Jeg har netop fået en ny arbejdsmobil (Samsung S21)

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om der direkte fra boksen er en eller anden form for film på frontskærm ?

Det ser ud som om der er noget der sidder og beskytter ... 

Hvis der er en eller anden form for beskyttelse .. Skal den så af førend man f.eks. påsætter et Panzerglass beskyttelse.

Jeg håber lidt der er lidt beskyttelse, for selvom jeg virkelig har prøvet at passe på, så er der allerede lidt ridser i det jeg formoder måske er en eller anden form for beskyttelse.

Håber nogen har det gyldne svar for mig ...

PFT

Per
Panasonic 50PZ70E
Boxee Box
PS3
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2022 kl. 14:33
Se videoen ved at skrive unboxing efter type nr. Svaret må nok være nej.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2022 kl. 17:23
Der sad en tynd form for beskyttelse på min, men paserglas er det ikke, og har du fået småridser, så er det filmen der er ridser i.

bruger ikke og har aldrig brugt paserglas på mine telefoner, og skærmen på min S21 fejler intet, nu et år gammelt.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2022 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af Queenyard Queenyard skrev:

Hej

Jeg har netop fået en ny arbejdsmobil (Samsung S21)

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om der direkte fra boksen er en eller anden form for film på frontskærm ?

Det ser ud som om der er noget der sidder og beskytter ... 

Hvis der er en eller anden form for beskyttelse .. Skal den så af førend man f.eks. påsætter et Panzerglass beskyttelse.

Jeg håber lidt der er lidt beskyttelse, for selvom jeg virkelig har prøvet at passe på, så er der allerede lidt ridser i det jeg formoder måske er en eller anden form for beskyttelse.

Håber nogen har det gyldne svar for mig ...

PFT

Per

På ny elektronik, er der tit en beskyttelsesfolie på. Den er der bare for at beskytte det mod ridser under produktionen. Det er bare, at rykke det af...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu