recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ultraslim lofthøjttaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ultraslim lofthøjttaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Enevoldsen71 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Maj-2021
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enevoldsen71 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ultraslim lofthøjttaler
    Sendt: 28-Februar-2022 kl. 14:42
Hej Forum

Jeg skal montere 4 højttalere i loftet i mit køkkenalrum. De skal alle tilsluttes en Sonos Amp og Sonos Sub. Der er meget begrænset plads, da jeg ikke ønsker at skære i dampspærre. Der er slet ikke plads til Sonos' egne lofthøjttalere. De modeller der er i spil er:

  • Monitor Audio CSS230
  • Klipsch SLM-3400C
  • KEF Ci160TR
  • Sonance VP52R UTL
Alle højttaler ligger i prislejet 2.000 => 2.500 kr. Er der nogen her i forummet, der har erfaring med ovenstående? Er de lige "dårlige", så jeg bare skal købe de billigste? 

Alle råd og kommentarer modtages med kyshånd.
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZackGem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2022 kl. 13:10
Jeg vil faktisk anbefale Elipson IC8 Ultra SLim: https://www.cilo.dk/elipsonic8-ultralav-indbygning.html
En 3-way konstruktion (5 enheder i alt).
Den syntes jeg spiller enormt godt (fra ca. 100hz).
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2022 kl. 18:46
Nogen der kan pege på et par billige Ultra slim højtalere?

De skal “bare” bruges til Atmos lyd :-)

Undskyld hvis det kolliderer med trådstarters ønske, men måske han/hun kunne blive inspireret også
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2022 kl. 15:01
jeg har sat 4 stk Monitor Audio CSS230 op i min hjemmebiograf. De spiller godt synes jeg. Spiller sammen med jamo d600 og d500 (side og bag) i 7.4.2. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu