recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hovedtelefoner til gaming og Hifi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hovedtelefoner til gaming og Hifi

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hovedtelefoner til gaming og Hifi
    Sendt: 07-Marts-2022 kl. 10:25
Vil gerne have et par gode trådløse hovedtelefoner.
De skal både være til bluetooth og wi-fi så der ikke er latency ved pc-gaming.

De skal både være til musik fra min telefon, film fra mit TV, og til gaming på PC (så de skal være latency fri)
Vil gerne have Atmos til film og Noise cancelling til flyture.
Kan godt lide en god bas med tryk på når der games.
Har tidligere haft Beyermatic, men de var alt for varme at have på i flere time i træk.
max. beløb 3.000 kr

Hvad synes I jeg bør kigge efter?

edit::
lidt svært at finde info på, men Atmos til film via blutooth fra mit tv eller apple tv kan vidst slet ikke lade sig gøre?
Så Atmos er kun muligt fra PC :(


Redigeret af mbm1 - 07-Marts-2022 kl. 10:48
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2022 kl. 12:31
Den ligger lige til beoplay portal - som dog koster 3700kr.
Hvis du har PlusKort kan de fåes til 3100kr dog.
Men jeg har netop købt dem til det formål. Film, musik og gaming, da jeg var træt af at have flere forskellige sæt.
Atmos er dog pt lun tilgængeligt på pc, men jeg føler mig ret sikker på det kommer til apple også ihvertfald og forhåbentlig ps5.
Men de kører både Bluetooth og 2.4hz, så man kan både være koblet på sin mobil og ps5 samtidigt, det var en funktion jeg ikke vidste jeg manglede;).
De blir ikke varme og selv med briller på er der ingen gener, de er virkelig komfortable.
Læs testen herinde.
Derudover er det imo en fremragende app der bruges sammen med dem, hvor alt nødvendigt kan indstilles efter behov


Redigeret af Bromberg5 - 07-Marts-2022 kl. 12:32
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2022 kl. 13:20
Kan man sætte et par Airpod Max til PC?

(spørger fordi jeg selv er ret lun på det sæt :-) )

Kunne være fedt med en test/sammenligning af headset fra "de store" - Sony, Bose, Apple B&O osv. 
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2022 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af JaAndersen JaAndersen skrev:

Kan man sætte et par Airpod Max til PC?

(spørger fordi jeg selv er ret lun på det sæt :-) )

Kunne være fedt med en test/sammenligning af headset fra "de store" - Sony, Bose, Apple B&O osv. 

Mon ikke via Bluetooth?
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2022 kl. 11:57
Hvis du skal game duer det ikke med bluetooth pga forsinkelse. Der skal du have nogle med en dedikeret trådløs løsning typisk via en medfølgende dongle. 

Jeg er lidt forudindtaget hvad angår mærker fordi jeg arbejder for EPOS, men vores trådløse gaming headsets er optimeret til lav forsinkelse, hvilket også gælder for andre mærker. Afhængig af pris vil der være forskel i lydkvaliteten. 

Vi har for nylig lanceret et nyt trådløst headset med mulighed for at forbinde til andre enheder samtidig og mixe signalet. Desværre er det i restordre lige nu: https://www.eposaudio.com/en/dk/gaming/products/h3pro-hybrid-sebring-bluetooth-low-latency-connection-gaming-headset-1000892

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu