recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan det nu passe.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan det nu passe.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2022 kl. 06:19
Oprindeligt skrevet af denmike denmike skrev:

Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg bryder mig ikke om at der ikke kan findes historiske data frem.

Det kan der da også let, du har en fuld oversigt over egne indlæg/kommentarer og kan søge i de grupper du er tilmeldt.

Du har tydeligvis aldrig prøvet at finde noget gammel information på Facebook. Det er reelt umuligt, og hvis du søger i en almindelig søgemaskine kommer intet fra Facebook frem.

Angående Facebook-søgning... Det er da noget rodet, for hold nu kaje, en aktivitetslog, jeg har på Facebook, men det KAN da lade sig gøre, at søge efter offentlige grupper på Google. Og i selve gruppen på Facebook, kan man så søge sit eget navn der, og få alle trådene frem. Dette har jeg ligenu forsøgt. Men der skal godt nok først "graves" en del, hvis man vil have de gamle indlæg frem!!LOL 

Det er nemmest, hvis man allerede ER logget ind på Facebook inden man går i gang på Google, selvfølgelig...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
archfrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2022
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér archfrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2022 kl. 06:20
Mange tak! Smile

Jeg selv er ret tekstorienteret pga. mange års virke som software udvikler, men tak for tippet om billeder alligevel.  Og også tak for info om begrænsningerne.

Jeg læser recordere.dk hver dag og har flere gange oplevet at jeg lige ville give et svar, men pga. ventetiden med at blive medlem har andre nået at svare førend mig.

Jeg er ikke typen der skriver så tit, normalt kun når jeg lige netop kan svare på et stillet spørgsmål, så der går nok en rum tid inden jeg opnår status til at kunne sende privat-beskeder og uploade billeder, men det skal nok gå alligevel.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2022 kl. 07:01
Oprindeligt skrevet af archfrog archfrog skrev:

Jeg er ikke typen der skriver så tit, normalt kun når jeg lige netop kan svare på et stillet spørgsmål, så der går nok en rum tid inden jeg opnår status til at kunne sende privat-beskeder og uploade billeder, men det skal nok gå alligevel.


Du er da allerede godt på vej.......... 2 indlæg på 3 timer.
Hvad skal det ikke blive til hen over en uge :-)



Klaus


Redigeret af KlausDM - 16-Marts-2022 kl. 07:04
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
u2u2u2u2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-November-2006
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2u2u2u2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2022 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

At der ikke er kommet nogle nye medlemmer her på recordere.dk. Der har ca.den sidste måned stået at nyeste bruger er bimmerarnold. Er man holdt op med at registrere nye brugere. Admistrator må gerne svare.
    carsten
Kan man forestille sig, at der ikke kommer nye medlemmer, fordi der er alt for mange indlæg med absolut intetsigende emne som her? Confused
Til top
denmike Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-November-2011
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér denmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2022 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af u2u2u2u2 u2u2u2u2 skrev:

[QUOTE=CARS10]Kan man forestille sig, at der ikke kommer nye medlemmer, fordi der er alt for mange indlæg med absolut intetsigende emne som her? Confused

Hvis du prøver at kigge på facebook er det netop intetsigende emner, som florerer i stor stil. Det er tilsyneladende meget populært...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu