recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fjerne pinkode fra SIM kort i iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fjerne pinkode fra SIM kort i iPhone

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fjerne pinkode fra SIM kort i iPhone
    Sendt: 17-Marts-2022 kl. 14:26
Jeg skal bruge SIM kortet i en mobil router. SIM kortet kræver pinkode, som jeg jo ikke kan indtaste i routeren. Derfor efterlyser jeg en vejledning til hvordan man FJERNER pinkoden (ikke kun ændre eller deaktivere den) ved hjælp af en iPhone.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2022 kl. 14:45
Er du sikker på at din router ikke har et webinterface, hvor dette kan indstilles? Sådan har det været på de routere, jeg har pillet ved.

Men derudover mener jeg, at hvis du på iPhone slå SIM PIN fra, så registreres det på selve kortet.
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2022 kl. 15:43
Åben indstillinger

Træk ned og søg pin

Derefter få du et link direkte indt ind til den indstilling hvor du kan slå pinkode fra og til, samt ændre den
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2022 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Er du sikker på at din router ikke har et webinterface, hvor dette kan indstilles? Sådan har det været på de routere, jeg har pillet ved.

Men derudover mener jeg, at hvis du på iPhone slå SIM PIN fra, så registreres det på selve kortet.


Hvordan får jeg adgang til et evt webinterface? Routeren er en Huawei b535.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2022 kl. 15:47
Adressen står på selve routeren.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2022 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Adressen står på selve routeren.

Jeg er ikke helt med. Jeg skal ind på en PC og have adgang til en router der ikke har forbindelse til internettet? Hvordan gør man det? Skal jeg bare sætte et netværkskabel mellem PC og router?


Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2022 kl. 16:37
Det hele står i den guide, der følger med.

Men nej, du tænder router, og på din computer vælger du det WiFI den laver (står på samme label på routeren).

Når du er på WiFi, går du ind på adressen, der står på label og logger ind med brugernavn og adgangskode (der også står på label).

Så kommer du ind på en side, hvor du kan lave diverse indstillinger. Du kommer sandsynligvis igennem en opsætnings-wizard første gang.

Men, som nævnt, kan du fjerne PIN på simkortet ved at gøre som jeg og Clemen skrev.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2022 kl. 17:05
Tak, jeg kom på mens sidste indlæg blev skrevet.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu