recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit kort opdateres ikke af Allente
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mit kort opdateres ikke af Allente

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2022 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Er der nogen som ved hvad de har gjort, som er skyld i at man ikke længere kan opdatere kortet på eget udstyr?


Jeg vil foreslå at du spørger Allente direkte.

Flemming
Jeg skrev til Allente i går og har lige fået svar.
De skriver at kortet altid kun har virket på deres udstyr og ikke med andet udstyr.
Hun ved heller ikke hvad jeg mener med Entitlements eller EMM.

Jeg må jo få eskaleret den til nogen som ved lidt mere. Da support personen gav direkte ukorrekte svar.

Meget simpelt, skriv når du prøver at se tv skriver tv’et at du ikke har adgang.
At de fortæller at de ikke supportere andet end deres eget udstyr undrer mig ikke

Kundeservice er vant til at snakke med hr og fru Jensen ikke nørder.
Mit udstyr er af så speciel karakter at jeg desværre ikke kan få hjælp af kundeservice. Men jeg kan se at de har lavet nogle ændringer i deres service. Men det er med alt sandsynlighed kun noget som en tekniker ved noget om. Det kunne jo være at én herinde havde haft samme problem eller var tekniker hos Allente eller kender dem.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2022 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Mit udstyr er af så speciel karakter


Hvordan speciel - kan du uddybe det nærmere?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2022 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Hvordan speciel - kan du uddybe det nærmere?


"Jeg har en tv-server i mit bryggers som sender IPTV ud til RPi bokse, som kører Kodi til hvert tv."

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2022 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Hvordan speciel - kan du uddybe det nærmere?


"Jeg har en tv-server i mit bryggers som sender IPTV ud til RPi bokse, som kører Kodi til hvert tv."

Klaus


Jeg er nu mere interesseret i hvilken boks der modtager signalet fra parabolen. Det er vel den Allente ikke vil supportere.

Flemming


Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
space-fractal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-April-2022
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér space-fractal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2022 kl. 18:29
Allente er naturligvis ikke interesseret i at understøtte eller hjælpe folk som bruger uautoriseret enheder. Det er ligesom alle andre firmaer. De har formedeligt blokeret enheden til at opdatere rettighederne, da det ikke er deres. Det har de ret i at gøre. Så det eneste du kan gøre at snakke med dem som har lavet boksen.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2022 kl. 20:00
Hvis du ikke kan få det til at virke på anden måde  vil mit råd være:
Køb den billigste Canal Digital godkendte boks du kan finde, hvis du ikke allerede har en. Kobl den permanent på dit parabolkabel med en simpel splitter i dit bryggers, men tænd den kun når du skal have dit kort opdateret.

Flemming


Redigeret af fltk - 15-April-2022 kl. 20:16
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu