recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skridttæller på "forsiden".
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skridttæller på "forsiden".

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skridttæller på "forsiden".
    Sendt: 23-April-2022 kl. 10:13
På min Huwai P20 Pro er der når jeg tænder telefonen med knappen på siden, nederst i venstre hjørne en skridttæller. Når jeg så skubber op for at åbne telefonen, så forsvinder det jo så.

Men kan man komme ind i denne skridttællers historik og gå tilbage i tiden og se hvor mange skridt man har gået på en bestemt dag? Hvis ja, hvordan?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 11:21
Du kan jo prøve at åbne skridttæller appem på din Huawei
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 11:31
Ja, jeg burde jo nok have nævnt at jeg faktisk har ledt efter det på telefonen. Men jeg ved ikke hvor den er henne. Det er derfor jeg spørger.  Wink
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 12:54
hvad sker der hvis du trykker på skridttælleren inden du skubber op ?
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 13:03
Der sker ingenting. Har nemlig også prøvet det, fordi det kunne jo være det virkede lidt som kamerasymbolet, som er en genvej til kamera.

Men jeg tænkte der måske var nogle android brugere, der har det samme og som kendte til "tricket".  :-)
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 13:06
Findes skridttælleren inde i indstillinger? Eller Kontrolcenter?

Redigeret af Munch - 23-April-2022 kl. 13:09
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 13:19
Nej, synes ikke jeg finder noget, der ligner.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 13:33
Skridttælleren hører under fitness appen Health, hvor du kan indstille den.



Redigeret af Munch - 23-April-2022 kl. 13:40
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 13:34
Appen hedder Huawei Health - så ved du hvad du skal lede efter. Den har også en widget, hvis du ikke lige kan finde app-ikonet i din oversigt.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 13:43
Aaah got it. Fandt "Huawei Sundhed". Så må jeg se hvad man kan der.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 13:50
Aaaah ok, man kan ikke gå tilbage i tiden, fordi det først er idag jeg "logger ind" på den. Smile  Men ok, fint nok - så ved jeg hvor jeg fremover vil kunne se historikken.

Tak for hjælpen.  Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Aaaah ok, man kan ikke gå tilbage i tiden, fordi det først er idag jeg "logger ind" på den. Smile  Men ok, fint nok - så ved jeg hvor jeg fremover vil kunne se historikken.

Tak for hjælpen.  Smile
Selvtak, findes også på iPhone i Sundhed appen. Den viste 2360 skridt ind til nu LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu