recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android alternativ til iPad Mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android alternativ til iPad Mini

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Thomas46 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2018
Sted: Nørrebro
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas46 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2022 kl. 11:19
Hvad med den nye fold 3? 
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2022 kl. 21:34
Eller skal du måske overveje den største Android-smartphone, der passer til budgettet.
Mange smartphones er jo oppe i små 7” efterhånden.
Alternativt skal du købe netop en iPad Mini og køre Android på den.

Jeg ved godt at det omhandler smartphones, men mon ikke iPads og tablets kan det samme?


Redigeret af Thomas Jensen - 27-April-2022 kl. 21:36
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2022 kl. 10:05
Udvalget af Android Tablets <10" er efterhånden begrænset til lav-/mellemklasse tablets. 

Umiddelbart er bedste bud på en tablet <10" denne (som fortsat kan købes):
Samsung Galaxy Tab Active 3 8.0. Dette er dog ikke ligefrem et godt bud.

Hvis du kigger på telefoner i stedet kunne Samsung Fold eller Note serien måske opfylde dine krav/behov, men til en høj pris.

Det bedste ville dog nok være at gå på kompromis med skærmstørrelsen. Her vil du kunne finde en del gode tablets. Se et lille udpluk nedenfor:



Mvh. Michael
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2022 kl. 10:13
Jeg har en Samsung tablet og den er kvalitets/ydelsesmæssigt fuldt på højde med en iPad, men de findes desværre ikke i størrelser under 11-tommer. 

Redigeret af opzouten - 28-April-2022 kl. 10:13
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2022 kl. 10:56
Jeg returnerede for et par år siden en Galaxy Tab, som jeg havde i udvalg - fordi bl.a. Adobes android apps ikke var optimeret til tablet . Måske er app problematikken knap så aktuelt i mini str ,men i mit tilfælde endte det med en IPad . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2022 kl. 12:11
Til et home automations projekt købte jeg en del android tablets hjem endte med ipad mini pga kvalitet og materiale valg
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2022 kl. 01:10
Tror du skal læse dit link igen
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2022 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:


Tror du skal læse dit link igen


Hvem skal læse hvilkent link ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4413
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2022 kl. 19:38
Update: Købte en Samsung A7 Lite.

Byggekvalitet er god... Resten er meeeh. Middelmådig skærm og opløsning og ikke hvad jeg ville kalde 'snappy' performance når der trykkes og scrolles. 

Den koster næsten intet, så forventede ikke meget. Irriterer den mig i længden kan datteren få den til Gurli Gris :)


Redigeret af Jonas_h - 25-Maj-2022 kl. 19:56
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu