recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købes - on wall ht
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købes - on wall ht

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kriller7000dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriller7000dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 12:35
Som så mange andre er der kompromiser. Og for mit vedkommende er det pt prisen og størrelsen. For ellers kan jeg jo ligeså godt beholde mine gulv ht

Jeg er ikke i tvivl om begge er voldsomme at have væghængt. Men M&K er jo også meget dyrere end Arendal, som jeg lagde ud med at pointere var i den dyre ende. Personlig synes jeg også Arendal er pænest. 
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 13:39
Hvorfor har du så f.eks. Ikke Lyngdorf fr-1 med i dine overvejelser, de spiller i hvertfald bedre end dem fra Arendal, og ser langt langt bedre ud på væggen, og prisen er til og med lidt lavere på Lyngdorf

Redigeret af Potter - 08-Maj-2022 kl. 16:21
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
kriller7000dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriller7000dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 14:07
jeg forstår ikke helt din aggressive tilgang til mit spørgsmål.

S150 koster da +10k stykket og ingen andre af de nævnte kommer i nærheden af den pris. 

Pt ser jeg på pris og udseende, jeg har ikke lyttet til nogen af omtalte ht endnu. Arendal er folk ikke synderligt glade for at give udtryk for at have i hjemmet så man kunne få et lyt uden selv skulle have dem hjem.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af kriller7000dk kriller7000dk skrev:

jeg forstår ikke helt din aggressive tilgang til mit spørgsmål.

S150 koster da +10k stykket og ingen andre af de nævnte kommer i nærheden af den pris. 

Pt ser jeg på pris og udseende, jeg har ikke lyttet til nogen af omtalte ht endnu. Arendal er folk ikke synderligt glade for at give udtryk for at have i hjemmet så man kunne få et lyt uden selv skulle have dem hjem.
Der er bestemt ikke noget agressiv i det, beklager hvis du har opfattet det sådan.Smile

Jeg mener nu ikke jeg har anbefalet S150.

Men jeg skrev faktisk at Lyngdorf fr-1 lyder bedre end dem fra Arendal “1723S” og at Lyngdorf fr-1 havde en laver pris, og de ser meget bedre ud på væggen.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
kriller7000dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriller7000dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 16:46
Fair nok - godt ord igen.😀

Nej, det gjorde en anden bruger. Lyngdorf'en synes konen også bedst om. 
Jeg må ud og lytte.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu