recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mirascreen G2 HDMI Dongle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mirascreen G2 HDMI Dongle

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HiFi_Geek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HiFi_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mirascreen G2 HDMI Dongle
    Sendt: 07-Maj-2022 kl. 14:20
Hejsa. Jeg overvejer at købe en Mirascreen G2 HDMI Dongle. Er der nogen som ved, om sådan en enhed kan fuldstændig det samme som en Chromecast? Jeg skal kaste Allente på et gammelt tv.

Hilsen
Thomas
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2022 kl. 14:44
Det er ikke det sammen. Miracast spejler fra din enhed, hvor på Chromecast afspiller selv de link men sender til den
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
HiFi_Geek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HiFi_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2022 kl. 14:53
Tak. Men jeg kan sende fra Allente TV APP på mobil/iPad og til mit TV?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2022 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af HiFi_Geek HiFi_Geek skrev:

Tak. Men jeg kan sende fra Allente TV APP på mobil/iPad og til mit TV?
det er det nemmere med Chromecast da Apple produkter ikke understøtter miracast
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2022 kl. 19:20
Et skidt sted at spare, et trods alt beskedent beløb - Chromecast tilbyder langt bedre funktionalitet, for en meget beskeden merpris - og nej, den kan slet ikke det samme.

Redigeret af Kasper_J - 07-Maj-2022 kl. 19:21
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2022 kl. 06:10
Skærmspejling er ikke velegnet til videostreaming.

Som de andre også nævner, så køb en Chromecast i stedet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu