recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - soundbar og projektor uden arc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

soundbar og projektor uden arc

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmuslk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Maj-2022
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuslk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: soundbar og projektor uden arc
    Sendt: 18-Maj-2022 kl. 17:05
Hej jeg skal forbinde en Sony HT-A7000 soundbar til min optoma uhd35 projektor som ikke har eARC. Da jeg gerne vil have atmos signal fra mine afspillere til soundbaren står jeg med et problem.
Jeg har kigget på om man kan løse det men en splitter som sender hdmi lyd til soundbaren og billed til projektoren...kan det lade sig gøre? Eller findes der andre løsninger?

Dbh Rasmus


Redigeret af rasmuslk - 18-Maj-2022 kl. 17:13
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2022 kl. 12:30
Til top
rasmuslk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Maj-2022
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuslk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2022 kl. 12:46
Perfekt, tusind tak :)
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2022 kl. 13:10

bare glem det, mig der en tumpe Confused


Redigeret af MulleB - 19-Maj-2022 kl. 13:19
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu