recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dali E-12f sub ingen lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dali E-12f sub ingen lyd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kim Dahl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Status: Offline
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim Dahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dali E-12f sub ingen lyd
    Sendt: 21-Maj-2022 kl. 18:21
Har lige købt en ny receiver Denon X1700H og ville bruge min Dali e-12f subwoofer til den. Kan dog ikke få lyd ud af den når jeg kører speaker setup. Den tænder som den skal og går fra standby til aktiv når jeg kører test lyde gennem receiver, der kommer bare ingen lyd. Jeg har prøvet at tilslutte den til min gamle onkyo 805 receiver og det er samme problem. Har læst mig til at det ikke er amplifieren når den tænder som den skal. Kan det være sikringen? Skal lige siges at den ikke har været tændt i over 1 år.

Er i det rigtige stik på denon receiver og har prøvet både L og R samt LFE stik på subwoofer og har også checket at volumen er skruet op.


Redigeret af Kim Dahl - 21-Maj-2022 kl. 18:22
Mitsubishi HC4900

Panasonic BD30

Onkyo TX-SR805
Til top
Fattigrøven Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fattigrøven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2022 kl. 09:22
Prøv at spørge HIFI Klubben?
Hvis du bruger sub RCA i amp og LFE i sub. Så burde den jo sige noget
LG OLED
Marantz SR6015
Audiovector M3 Sig og ditto center
SVS PB3000
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu