recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Totalt chok: Andy Fletcher (DM) er død
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Totalt chok: Andy Fletcher (DM) er død

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Totalt chok: Andy Fletcher (DM) er død
    Sendt: 26-Maj-2022 kl. 21:51
Andy Fletcher fra Depeche Mode er død, 60 år gammel
Jeg er i total chok, har været fan af DM siden 1982
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2022 kl. 22:47
Det samme her, har lige læst nyheden om hans død. Har været fan siden 81 og været til utallige DM koncerter... trist...
Til top
Autechre Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2022 kl. 07:25
Så det først her til morgen...

Skulle lige tjekke nyheden om Ray Liottas død - og så ser jeg nyheden om Fletchers død...

Utroligt at man kan få den der tomhedsfølelse, selvom man ikke kender manden personligt.
Men som I andre beskriver, så har Depeche Mode også været en del af mit musikunivers i 40 år. Og absolut et af de bands jeg har lyttet mest til. Og været til flest koncerter med...

Og 60 år - det er godt nok tidligt...
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2022 kl. 08:24
Jeg har aldrig været til koncerter (kan ikke holde større menneskemængder ud), men har holdt af deres musik, især i ‘80erne og ‘90erne, så det var noget af en negativ overraskelse, da jeg læste om dødsfaldet på Ekstra Bladets side.

Gad vide hvad der sker med DM nu? For nok er Martin Gore den altoverskyggende komponist og Dave Gahan den primære stemme/fortolker, men Andrew Fletcher var dels medstifter og en bærende kraft for bandet.

Rest In Peace and Enjoy The Silence, mr. Fletcher. 😥
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2022 kl. 12:33
Surt at miste endnu to personer man er "vokset op" med (Andy og Ray). Sidste uge gik Vangelis jo bort. Ikke, at det fik meget bevågenhed i de danske medier.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu