recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony XH9096 kan ikke caste til tvet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony XH9096 kan ikke caste til tvet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony XH9096 kan ikke caste til tvet
    Sendt: 30-Maj-2022 kl. 21:44
Kære venner

Mit tv har built in Cromecast men når jeg skal caste fra min telefon får jeg kun mulighed for at tilknytte tv med en kode . Dvs jeg skal åbne youtube på tv og indtaste en kode. Det e skudda for dumt. Hvad gør jeg forkert? Det må da være muligt at caste direkte på tvet?

ps. Har lige fundet ud af at både tv og den device man caster fra skal være på samme netværk. Mit tv kører på Lan kabel, og telefonen på Wifi selvfølgelig. Kan det være derfor? 

Og når jeg forsøger at tilslutte tv på samme Wifi som alt andet i huset kører på kan tv'et ikke connecte tilWifi.... Det fatter jeg så slet ikke......


Redigeret af BigRaj - 30-Maj-2022 kl. 22:14
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
jensoest Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-December-2009
Status: Offline
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensoest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2022 kl. 23:31
Har du prøvet denne troubleshooting fra Sony?


Vælg artiklen:

My TV isn't detected as a Google Chromecast built-in device or the connection fails during casting



Redigeret af jensoest - 30-Maj-2022 kl. 23:36
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2022 kl. 09:15
Det lyder som et netværksproblem. Hvilken WiFi-router bruger du?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu