recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Moonfall 4K Blu-ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Moonfall 4K Blu-ray

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mskp Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 26-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér mskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Moonfall 4K Blu-ray
    Sendt: 01-Juni-2022 kl. 17:57
Hej

Til info så købte jeg denne film da den havde fået gode anmeldelser for sit flotte billede og Dolby Atmos sound track. Selve filmen er vist temmelig ringe :-)

Jeg købte den skandinaviske udgave, og den har hverken Dolby Vision eller Dolby Atmos. HDR og DTS HD MA er det som jeg kan finde på disken...

Så hvis andre overvejer at anskaffe denne disk så er det nok værd at overveje. Ud fra beskrivelsen her:


så er den amerikanske udgave anderledes og indeholder både Dolby Vision og Dolby Atmos. Temmelig skuffende at det ikke er samme specs blot fordi man ikke bor i USA :-(

/M
Morten
__________________

LG OLED77CX
Denon AVC-X8500H
Monitor Audio Silver 500/300/C350
SVS SB-4000
Panasonic DP-UB9000
Nvidia Shield TV (2019)
Sony UBP-X700
Apple TV 4K
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2022 kl. 00:24
Så er det godt at min US-eksemplar dukker op en af dagene
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu