recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny mus bevæger sig af sig selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny mus bevæger sig af sig selv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny mus bevæger sig af sig selv
    Sendt: 06-Juli-2022 kl. 11:34
Rullehjulet på min gamle mus virkede ikke mere, så jeg købte en ny
Nogle gange bevæger musemarkøren sig af sig selv, men det er ikke hver gang jeg tænder PC'en
Hvorfor er det kun nogle gange og ikke hver gang... er det ikke underligt Confused



Redigeret af jake51 - 06-Juli-2022 kl. 11:34
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2022 kl. 12:37
Har selv lige købt mus, efter den gamle var blevet træt. Det var en billig HP, der kørte upåklageligt i mange år.
Den første jeg købte var en rød Logitch, der døde efter mindre en måned. Den næste, en billig Esperanza, er det værste skod man kan forestille sig. Rullehjulet knager, venstreknappen dobbeltklikker ved enkelt klik, som I KLIKK.
Nu har jeg købt en Windows designmus, som indtil videre kører perfekt.

Hvis nogen ved noget om mus, må de gerne give de gode erfaringer videre, så vi ikke går i fælden.

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2022 kl. 13:46
Det er da en Logitech, burde bare fungere
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2022 kl. 14:04
Hvis din mus bevæger sig selv om du ikke har tændt din PC. Er det nok en clairvoyant du skal have fat i🤔
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2022 kl. 15:56
Ny mus bevæger sig af sig selv

Den er nok levende og vil fodres LOL


Redigeret af Munch - 06-Juli-2022 kl. 15:57
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2022 kl. 16:29
Hø hø
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2022 kl. 05:59
Måske kan nedenstående bruges.



Redigeret af bas - 07-Juli-2022 kl. 06:02
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2022 kl. 10:19
har samme problem med logitech model m235 trådløs der også bevæger markøren op og ned af sig selv

Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2022 kl. 13:02
Logitchs profitoptimering er gået fløjten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu