recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - chromcast fra filmstriben.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

chromcast fra filmstriben.dk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: chromcast fra filmstriben.dk
    Sendt: 12-Juli-2022 kl. 21:12
Hey

Jeg har brug for noget hjælp til at caste fra filmstriben.dk
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2022 kl. 22:05
Chromecast

Du kan chromecaste fra en Android-enhed (tablet eller telefon), iPad eller iPhone via app'en og fra pc eller Mac via Chrome-browseren.

Når du har startet afspilning af film, skal du klikke på Chromecast-ikonet i playeren for at afspille via Chromecast.


https://fjernleje.filmstriben.dk/hvordan-ser-jeg-film

.....
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2022 kl. 23:22
Tusind tak :-)
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu