recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - West World season 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

West World season 4

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2022 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Hvad synes vi om season 4 af West World?

Jeg er vild med de første 4 afsnit. Dog er jeg lidt utilfreds med, at de restende afsnit ikke er tilgængelige. Lol.



Hvordan har du set 4. afsnit. Den kommer jo først på mandag ;)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2022 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Der er sådan set også Futureworld ;)

https://www.imdb.com/title/tt0074559/

Men jeg synes ikke, at der er nogen grund til at se andet end den nye serie. Start med første sæson, er min anbefaling, for den kan godt være lidt indviklet. Det har jeg i hvert fald læst fra mange, som synes den er.

Thumbs Up
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2022 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Der er sådan set også Futureworld ;)

https://www.imdb.com/title/tt0074559/

Men jeg synes ikke, at der er nogen grund til at se andet end den nye serie. Start med første sæson, er min anbefaling, for den kan godt være lidt indviklet. Det har jeg i hvert fald læst fra mange, som synes den er.

Den kendte jeg ikke. Måske skal den ses engang, men først sæson 4 af Westworld. 
Venlig hilsen
KB
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2022 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Hvad synes vi om season 4 af West World?

Jeg er vild med de første 4 afsnit. Dog er jeg lidt utilfreds med, at de restende afsnit ikke er tilgængelige. Lol.



Hvordan har du set 4. afsnit. Den kommer jo først på mandag ;)

Det er fordi at jeg husker med røven. Jeg har naturligvis kun set de første 3 afsnit.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2022 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Hvad synes vi om season 4 af West World?

Jeg er vild med de første 4 afsnit. Dog er jeg lidt utilfreds med, at de restende afsnit ikke er tilgængelige. Lol.



Hvordan har du set 4. afsnit. Den kommer jo først på mandag ;)

Det er fordi at jeg husker med røven. Jeg har naturligvis kun set de første 3 afsnit.

Skulle bare lige være helt sikker på, at det ikke bare var mig, der var skævt på den :)
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2022 kl. 10:58
Så fik jeg set afsnit 4. 
Fuck jeg synes at det bliver meta nu.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2022 kl. 07:09
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Så fik jeg set afsnit 4. 
Fuck jeg synes at det bliver meta nu.


Jeg synes serien var meta fra start - den er så meta at jeg ikke engang kan huske om jeg har set sæson 3!! (No kidding!)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2022 kl. 20:43
Da jeg havde set 4. afsnit tænkte jeg, at jeg var nød til at gå tilbage til seasonafslutning på 3. season, for at kunne følge med. Ouch

Men jeg er stadig hooked. Det er som om, at hver eneste afsnit er en lang cliffhanger.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu