recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV, Netflix problem med error code 3-0, hjæl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV, Netflix problem med error code 3-0, hjæl

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV, Netflix problem med error code 3-0, hjæl
    Sendt: 08-August-2022 kl. 20:02
Som overskriften siger så har jeg bøvlet hele aftenen med mine 2 stk Apple TV 4k, og Netflix problem med error code 3-0.

Har prøvet alt efterhånden,  afinstalleret Netflix,  logget ud og ind, selv resat begge Apple TV og lige lidt hjæler det, kan sagtens logge ind på min konto men så snart jeg prøver at afspille noget får jeg error code 3-0 som ifølge Netflix betyder at app ikke er up to date, men det er den og intet hjælper som beskrevet ovenfor Ouch
Nogen der har / har haft samme problem og som har løst dette? 

Begge tv er up to date, det ene på nyeste tvOS pg det amdet på seneste beta f
TvOS 16.xx
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2022 kl. 20:47
Har du prøvet at genstarte din router?
Mvh Jesper
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2022 kl. 21:04
Ja både den og min fiberboks, kan sagtens afspille indhold via min computer,  telefon,  Xbox Series X,  og Nvidia Shield...det er virkelig underligt....
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2022 kl. 06:55
Hvis du stadigvæk har problemmet, så prøv at sætte et hotspot op på din telefon, og forbind din ATV til den, for at se om det gør nogen forskel.
Mvh Jesper
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2022 kl. 07:36
god ide, det gør jeg Smile
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2022 kl. 07:46
Det kunne godt lyde som DNS-fejl. Har du eventuelt indtastet manuel DNS i Apple TV?

Prøv også at fjerne WiFi-forbindelsen på Apple TV for derefter at tilføje det igen.
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2022 kl. 11:27
Jeg har samme problem

Blev løst ved at bruge skærmens indbyggede Netflix app

Nogen rigtig løsning på problemet?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2022 kl. 11:35
Nu kommer jeg lige i tanke om, at jeg også fik fejl på Netflix i går aftes. Noget med "cannot watch instantly" – jeg læste det ikke grundigt.

Måske et serverproblem? Fungerer det igen i dag?
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2022 kl. 20:39
Det løste sig selv her til morgen,  tænker det var et Netflix problem,  for har intet ændret siden jeg sidst prøvede og jeg fik fejl 3-0 .....Ermm
Så har ingen løsning på det desværre ud over at vente Stern Smile
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2022 kl. 06:32
Virkede også igen hos mig i går. Jeg prøvede de titler på Netflix, som gav problemer i forgårs, afspillet på Apple TV 4K.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu