recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af fiberudbyder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af fiberudbyder

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2022 kl. 23:50
Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Har kørt upåklageligt siden dag 1.

Findes der egentligt nogle udbydere der IKKE kører upåklageligt på fiber?

Kundeservice er en god ting
Kan se at JetNet ikke er anbefalelsesværdigt….


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2022 kl. 00:27
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Få stemt hvad igennem?
Hos hvem?

Jeg sad bare og tænkte, at spørger sad i et foreningsområde. Dvs. få det stemt igennem hos foreningen. Han skriver Stofa, men jeg tænkte Yousee. Dvs. jeg tænkte coaxanlæg. Big smile


Redigeret af bubbleboy - 14-August-2022 kl. 00:30
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2022 kl. 12:33
@Bubbleboy

Ingen forening, men korrekt vi har både adgang til Yousee og Stofa / Norlys.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2022 kl. 14:28
Jeg skiftede til kviknet for ca 2 år siden da energimidt's fibernet blev åbnet op for andre aktører, har ikke kigget mig tilbage en eneste gang
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2022 kl. 15:44
Jeg er netop skiftet fra Kviknet til bolignet (nordjylland)

300/300 til 150 kroner om måneden..

Det slår 500/500 til små 300 om måneden, fordi 500 eller 300, det mærkes bestemt ikke i vores brug..


Til top
Labuha Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Labuha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2022 kl. 13:26
Vi har for ca. ½ år siden skiftet til Jetnet:
1000/500 Mbit (via TDC fiber) for 279 kr. pr. md. (lige nu de første 6 måneder til 249 kr. pr. md.)

Det findes så vidt jeg ved ikke billigere for en 1 Gbit forbindelse. Super nem tilmelding og det har kørt 100 % problem frit siden dag 1. Og det virkede fra den dag jeg valgt start. Jeg bruger min egen router hvilket er fint med Jetnet.

Vi skiftede fra Bolignet, som også virkede 100 % som det skulle. Samme hastighed, blot 20 kr. mere om måneden. Så herfra kan anbefales Jetnet hvis du gerne vil have en 1 Gbit forbindelse.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2022 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af Labuha Labuha skrev:

Vi har for ca. ½ år siden skiftet til Jetnet:
1000/500 Mbit (via TDC fiber) for 279 kr. pr. md. (lige nu de første 6 måneder til 249 kr. pr. md.)

Det findes så vidt jeg ved ikke billigere for en 1 Gbit forbindelse. Super nem tilmelding og det har kørt 100 % problem frit siden dag 1. Og det virkede fra den dag jeg valgt start. Jeg bruger min egen router hvilket er fint med Jetnet.

Vi skiftede fra Bolignet, som også virkede 100 % som det skulle. Samme hastighed, blot 20 kr. mere om måneden. Så herfra kan anbefales Jetnet hvis du gerne vil have en 1 Gbit forbindelse.
Jo, det findes billigere, jeg har 1000/1000 hos Wizer til 198,-/md Smile

Desværre har de fleste udbydere forskellige priser i forskellige områder, så det er ret svært at sammenligne uden at kende adressen.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2022 kl. 19:25
Vi har Kviknet 1000/1000 til 299,-/md.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2022 kl. 18:49
vi kører på norlys netværket, internet delen ligger hos telenor efter vi fik det 3 dec 2021 har det kørt uden problemer af nogen art, 500/500 for 319 incl deres nye wifi 6 router

tidligere havde vi stofa der var kun nedbrud og ustabil internet 
derefter blev der skiftet til waoo der var kun problemer med dem , derfra kom skiftet til telenor som nu kører idag. 

senere på året kommer telia på norlys nettet også, man kan skrive sig op når de er klar på nettet.





Redigeret af jetdirect - 19-August-2022 kl. 18:50
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu