recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streamer

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Gofiland Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2017
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gofiland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2022 kl. 23:12
I og med du du henvender dig direkte til mig og er nedladende overfor mine input, selv om du overhovedet ikke aner hvad du snakker om, så synes jeg faktisk ikke det er at beklage sig.
Det ville klæde dog at sige, jeg tog fejl og var et nummer for hurtig. 
Den pæne version af, du var nedladende selvom du absolut intet vidste om emnet. Du var såre simpelt 100% forkert på den med dit indlæg.
Prøv at være saglig næste gang...
Til top
Gofiland Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2017
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gofiland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2022 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg synes du tager ret meget på vej over nogle temmelig harmløse indlæg. Jeg stolede på, at Morten HL havde styr på sagerne da han skrev, at man godt kunne streame til den Denon-forstærker. Det var så ikke så smart, men jeg har bestemt ikke været led eller nedladende overfor dig her i tråden.

Men fair nok, no harm done. Fortsat god fredag... Happy listening 
Til top
Morten HL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-December-2019
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten HL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2022 kl. 22:54
Jeg kan se at jeg har taget fejl af Denon modeller. Jeg var ikke opmærksom på at denne model ikke havde indbygget streamer. 
LG CX 65"
Denon X6700 H
Dali Rubicon 6 JE
Dali Rubicon Center
Dali Menuet
Dali Fazon Sat (6 stk.)
Dali Sub P10-DSS (2 stk.)
ATV4 2022
Shield TV 2019
X BOX X
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu