recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 65"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips 65"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 65"
    Sendt: 11-September-2022 kl. 23:03
PHILIPS 65" 4K LED TV THE ONE 65PUS8556

Det er på tilbud i power til 4444.

Jeg har aldrig været fan af Philips, men den her model ser ud til at få ok reviews. Så ville lige høre om jeres erfaringer med det, eller skal man ud i noget andet. Budgettet er Max 5000, som er max
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2022 kl. 19:51
Nå vi gik sku ned og snakkede med dem i power. Gik hurtig fra det philips tv og endte med det her istedet for LG 65" 4K QNED TV 65QNED826QB. Vi fik dog barberet 2800 af prisen samt en kalibrering med i prisen.

Så det tror jeg ikke er så galt igen, det er trods alt 120hz tv kontra de 50hz fra philips. Samt billedet er sku mega godt på det LG
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu