recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Full motion vægbeslag og Fermacell væg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Full motion vægbeslag og Fermacell væg

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2022 kl. 14:55
Takker igen. Selv om jeg er bekendt med princippet, så kendte jeg ikke betegnelsen dertil ...eller kunne i al fald ikke huske den.

I mellemtiden er jeg faldet over et rigtigt godt svar på Quora.com. Endda med mål, der meget ligner dem jeg skal bruge. Just for future reference. Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
NOVA Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NOVA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2022 kl. 18:26
https://youtu.be/xujweedgXQw
Jeg har benyttet Toggler plugs til ophæng af tunge skilte monteret på “lange” arme ca 500mm ud fra facaden på 2 lag gips, så jeg ville være helt tryg, ved at bruge dem i fermacell plader som er endnu stærkere end gips


Redigeret af NOVA - 04-Oktober-2022 kl. 18:37
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2022 kl. 23:36
Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu