recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox Series X og 4K Bluray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbox Series X og 4K Bluray

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lort Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-September-2022
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lort Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox Series X og 4K Bluray
    Sendt: 26-September-2022 kl. 14:59
Hej, er der nogle der bruges deres XSX som Bluray afspiller og kan fortælle mig om problemet med hævet sort er blevet løst?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2022 kl. 06:42
Ja, problemet med hævet sortniveauet blev løst et par måneder efter lanceringen via en systemopdatering til Xbox.
Til top
Lort Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-September-2022
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lort Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2022 kl. 10:20
Fint tak, men er det noget med at deres app til at se bluray/dvd i er meget dårlig? Det synes jeg at folk nævner mange steder.

Er det et okay alternativ til en alm. bluray afspiller er hvad jeg prøver at finde ud af :)
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2022 kl. 15:32
Overordnet har der vist være talt om 4 problemer: hævet sort, frames der springes over, skiver der ikke kan læses, og larmende drev. Det første er løst. Det sidste oplever jeg og det hjælper at vende Xbox.

Jeg har ikke oplevet, at skiver ikke kan læses, men det forlyder, at det primært drejer sig om UHD Blu-ray-skiver i flere lag. Jeg har heller ikke bemærket frames, der springes over.

Og så er det bare ikke særlig fedt at styre sine UHD Blu-ray skiver med en spilcontroller Smile Ellers er det en fin nok afspiller. Hvis du allerede har den stående så er det da bare at prøve.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu