recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Clone dvd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Clone dvd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sannes Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2019
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sannes Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Clone dvd
    Sendt: 28-September-2022 kl. 16:21
Jeg har tidligere købt licens til Clone dvd, som jeg var glad for. Nu har jeg fået ny pc. Men hvor kan jeg downloade programmet? Linketl, som jeg fik ved købet, dur ikke længere. Nogen der kan hjælpe?
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2022 kl. 17:11
Et vildskud: https://www.elby.ch/da/products/clonedvd.html 

Og, hvis det var den, så gem setup-filen på en USB-pind, så du har den til næste gang. Hvis der da ER en setup-fil, efter installationen er overstået...


Redigeret af mnielsen - 28-September-2022 kl. 17:12
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Sannes Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2019
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sannes Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2022 kl. 19:51
Ja, det er den! Mange tak for hjælpen. Og ja, nu har jeg gemt installationsfilen :)
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2022 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af Sannes Sannes skrev:

Ja, det er den! Mange tak for hjælpen. Og ja, nu har jeg gemt installationsfilen :)

Har du købt den, så må du vel også have et login et sted? Lidt, ligesom, når man køber antivirusprogram, så logger man på, og kan gøre diverse ting på deres hjemmeside...

Du kan, hvis du ønsker det, i overskriften i dit allerførste indlæg, skrive LØST. Dette gøres ved atklikke på Funktioner, klik på Rediger indlæg, og når dette er gjort, så klik på Opdater indlæg.

Linket blev blot fundet ved en Google-søgning på Clone DVD...

Endnu bedre... Du kan også bogmærke hjemmesiden for CloneDVD, så du kan hente den sidste nye.

Bogmærkelisten kan også eksporteres som en fil, så du kan importere den igen, efter en evt. geninstallation af styresystemet.


Redigeret af mnielsen - 28-September-2022 kl. 20:33
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu