recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apps på Panasonic TX-55GX525E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apps på Panasonic TX-55GX525E

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2022 kl. 01:18
[/QUOTE]
Og den eneste "Æblemand", jeg kan komme i tanker om er: https://www.youtube.com/watch?v=hE7-h8tCJfM LOL
[/QUOTE]

Nu er vi da vist mere ovre i meloner end æbler LOL

Men den omskrivning kan sikkert også støde nogen.


Redigeret af Erik K - 09-Oktober-2022 kl. 01:19
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2022 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Erik K Erik K skrev:

Det er sjovt at Apple-brugere altid mener, at det eneste der virker er produkter fra æblemanden.

Det er sjovt at dem der ikke er Apple brugere altid har behov for at bruge øgenavne……


Klaus


Jeg har altid set det som om de er misundelige på dem der har Apple produkter
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2022 kl. 06:24
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Erik K Erik K skrev:

Det er sjovt at Apple-brugere altid mener, at det eneste der virker er produkter fra æblemanden.

Det er sjovt at dem der ikke er Apple brugere altid har behov for at bruge øgenavne……


Klaus


Jeg har altid set det som om de er misundelige på dem der har Apple produkter

Erik K: Det kan måske være, de har PRØVET andre produkter end Apple - og var vendt tilbage, fordi det andet ikke duede for dem...

KlausDM: Jeg har INGEN Apple-produkter... Kun en gammel "Who Are We"-møgspand. Den kan ringe - man kan ringe fra den - så er mit behov dækket.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2022 kl. 01:10
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:



Erik K: Det kan måske være, de har PRØVET andre produkter end Apple - og var vendt tilbage, fordi det andet ikke duede for dem...

Ja, det kan sagtens tænkes - og det har jeg fuld forståelse for, fordi det måske kun er et Apple-produkt, der opfylder kravene.
Jeg har både iPhone og iPad, fordi de i visse tilfælde egner sig bedre end mine Android-produkter.

Nogen gange egner mine Androids sig bedre og sådan er det, hvilket jeg accepterer.

Jeg forstår derimod ikke, at man udelukkende promoverer dyrere enheder, når der ikke er et behov, der nødvendiggør og retfærdiggør den højere pris.
Mit indtryk er, at det ofte er brugere, der ikke har prøvet andre enheder. eller har behov ikke alle spørgere (og mange andre)har.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu