recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kopiere billeder fra telefon?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kopiere billeder fra telefon?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kopiere billeder fra telefon?
    Sendt: 08-Oktober-2022 kl. 15:12
Hej.

Mine forældre har købt ny Android telefon.
Da vi kopiere billeder fra den ene til den anden telefon kom billeder
ikke med over i den nye telefon.
Vi brugte softwaren der var i den nye telefon.

Hvordan får vi dem nu over ca 150 stk.?

Ps begge telefoner er Android.
Til top
fc-andeby Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fc-andeby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2022 kl. 15:23
En ide kunne være at hente den app der hedder google fotos og så uploade billeder så de ligger online. Så vil de heller ikke miste billederne, hvis nu mobilen går i stykker.
I skal først hente appen på gamle mobil først, derefter hente appen på den nye mobil, hvor billederne så gerne skulle være. 

Jeg mener at der er 15 GB gratis og det er til mange billeder.


Redigeret af fc-andeby - 08-Oktober-2022 kl. 15:25
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2022 kl. 19:09
Dropbox er en mulighed. Installér dropbox på begge telefoner, upload billederne fra den gamle telefon til dropbox, så ryger de automatisk over i dropbox'en på den nye.

Det samme kan gøres med Google Drive/Google Photos.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu