recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad men hvilken?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad men hvilken?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kvaaen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kvaaen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad men hvilken?
    Sendt: 11-Oktober-2022 kl. 17:02
Hej alle
Jeg har pt. En iPhone 13 mini som er købt i marts. Før det havde jeg Android tlf. Jeg har derfor pt. En samsung Galaxy tab s3 som virkelig viser sig er ved at blive gammel. 
Da jeg nu har en iPhone, tænker jeg at skifte til en iPad. Jeg kan købe en over lønnen via mit arbejde. 
Men! Hvilken skal jeg vælge? Første tanke var basis modellen. Jeg skal ikke bruge den til billed eller video redigering. Udelukkende surfing, streaming og noget let spil. 
Men der er også en iPad Air som jo har den nye m1 chip, fejrede design og måske bare generelt lidt lækrere. 

Hvad tænker i? Og hvorfor?
Mvh.

Anders Nielsen
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2022 kl. 17:34
Du skal helt sikkert købe den bedste du har råd til. Købte en gen7 fra 2019 basismodel til at afløse min iPad Air. Og basismodellen fra 2019 er lige gået død i et spil Candy Crush, der er simpelhen intet liv i den. Så nu skriver jeg på min gamle Air, der er en bedre iPad.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2022 kl. 08:22
Jeg har lige skiftet konens Ipad ud til en Ipad Air. Kan kun anbefale den. 

Selv har jeg en Ipad Pro 12,9
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2022 kl. 08:34
Jeg ville købe en iPad Air. Dels kom den i foråret og er dermed nyere end den nuværende basis model. 
Dels bliver basis modellen formentlig refreshet her inden for en måned. 
Og sidst er Air modellen lettere og tyndere, og dermed meget rarere at sidde med over længere tid. 

Tror også at Air har M1 processor som gør den bedre at arbejde med, hvis man tilslutter den til en ekstern skærm, men er ikke 100% sikker.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2022 kl. 14:47
Ja der går rygter om nye produkter i løbet af oktober - inkl en refresh på basismodellen af iPad - så den kommer til at ligne Air modellen - dog med Home knap og derfor en lidt bredere sort kant
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2022 kl. 21:21
Ja, Apple har ofte haft en iPad event i oktober/november. Den bliver dog varslet 14 dage før og ligger som regel en mandag/tirsdag/onsdag, så meget taler for at det først bliver i november denne gang.
Har du mulighed for at vente med at købe, så gør det. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu