recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigste passive mobilabonnement?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billigste passive mobilabonnement?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billigste passive mobilabonnement?
    Sendt: 23-Oktober-2022 kl. 12:19
Hej alle

Jeg har et mobilnummer som der i nærmeste fremtid ikke vil hverken data- eller opkaldsaktivitet er på. Nummeret vil jeg dog gerne beholde til senere brug.

Jeg har derfor brug for et passivt abonnement hvor jeg - når jeg tager nummeret i brug - kan være sikker på at nummeret stadig eksisterer og er brugbart også efter en længere periode uden aktivitet. Det skal altså være et teleselskab med en vis stabilitet.

Har I nogle gode bud?

Venlig hilsen

Chr. 

Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2022 kl. 13:49
Skal du ikke bare have et forbrugsafregnet abonnement ved et af de større selskaber. Hvis du har penge på kontoen og ikke bruger det, burde det vel fortsætte.

Der er dog ofte en mindstepris pr. måned; fra 19 kr. og opefter.

Edit: Min søn har et abonnement hos lebara. Han startede hos dem kort efter jul og har stort set ikke brugt telefonen. Der er ikke brugt 6 kr. på kontoen, så det koster åbenbart intet at have. Jeg ved dog ikke om man kan overføre sit nummer til dem og få samme abonnement.


Redigeret af kaizer - 23-Oktober-2022 kl. 13:53
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2022 kl. 15:16
OK Mobil Basis koster 10 kr./md., men 99 i oprettelse. 
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu