recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV+ [undertekster]
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV+ [undertekster]

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV+ [undertekster]
    Sendt: 08-November-2022 kl. 17:30
Jeg synes ATV+ har nogle fine serier med en rigtig flot billedkvalitet, men de dér undertekster!
Udover almindelige undertekster, synes jeg det er rigtigt irriterende med de “forklarende undertekster” [musik i baggrunden] og den slags stemninger.
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at slå det fra, kan det ikke lade sig gøre?
Jeg ser via mit Philips Apple TV app.

Nogen hjælp at hente?
Steen
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2022 kl. 23:53
Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Jeg synes ATV+ har nogle fine serier med en rigtig flot billedkvalitet, men de dér undertekster!
Udover almindelige undertekster, synes jeg det er rigtigt irriterende med de “forklarende undertekster” [musik i baggrunden] og den slags stemninger.
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at slå det fra, kan det ikke lade sig gøre?
Jeg ser via mit Philips Apple TV app.

Nogen hjælp at hente?


På mit tv, kan jeg trykke Pil Op > OK, mens jeg ser en serie,og så kan jeg vælge undertekster, og også vælge ingen undertekster
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2022 kl. 07:21
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Jeg synes ATV+ har nogle fine serier med en rigtig flot billedkvalitet, men de dér undertekster!
Udover almindelige undertekster, synes jeg det er rigtigt irriterende med de “forklarende undertekster” [musik i baggrunden] og den slags stemninger.
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at slå det fra, kan det ikke lade sig gøre?
Jeg ser via mit Philips Apple TV app.

Nogen hjælp at hente?


På mit tv, kan jeg trykke Pil Op > OK, mens jeg ser en serie,og så kan jeg vælge undertekster, og også vælge ingen undertekster



Rigtigt, men jeg kan ikke fravælge “kommentarer for døve” eller SDH som Apple kalder det
Steen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2022 kl. 09:20
Tjek dine indstillinger. Du har sikkert fået slået Closed captions og TH til.


Venlig hilsen
KB
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2022 kl. 09:45
Har du overhovedet prøvet Google?  Wacko

How do I turn off SDH on Apple TV?
How do I turn closed captioning on or off on Apple TV?
  1. Go to Main Menu on Apple TV.
  2. Select Settings.
  3. Select General.
  4. Select Accessibility.
  5. Select Closed Captions + SDH to turn it on and off.
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2022 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Har du overhovedet prøvet Google?  Wacko


Måske giver det dig en fornøjelse at forsøge dig med sarkasme, men der er tilsyneladende en fejl i Apple TV appen på tredjepartsenheder, der gør det umuligt at deaktivere (SDH)Subtitles for the deaf and hard of hearing
Steen
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2022 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Tjek dine indstillinger. Du har sikkert fået slået Closed captions og TH til.





Jeg benytter min fladskærms downloadede app, ikke selve Apple TV-enheden fra Apple
Steen
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2022 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Jeg synes ATV+ har nogle fine serier med en rigtig flot billedkvalitet, men de dér undertekster!
Udover almindelige undertekster, synes jeg det er rigtigt irriterende med de “forklarende undertekster” [musik i baggrunden] og den slags stemninger.
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at slå det fra, kan det ikke lade sig gøre?
Jeg ser via mit Philips Apple TV app.

Nogen hjælp at hente?


På mit tv, kan jeg trykke Pil Op > OK, mens jeg ser en serie,og så kan jeg vælge undertekster, og også vælge ingen undertekster



Rigtigt, men jeg kan ikke fravælge “kommentarer for døve” eller SDH som Apple kalder det


Her er “kommentarer for døve” en undertekst, der derfor kan fjernes som alle andre undertekster.
I listen over undertekster er der nogle hvor der står CC efter navnet på,sproget.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu