recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste 65" OLED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste 65" OLED

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skovmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste 65" OLED
    Sendt: 13-November-2022 kl. 21:17
Jeg ville blive rigtig glad for jeres bud på det bedste 65" OLED til maks. 10.000 kr.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4244
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2022 kl. 21:26
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2022 kl. 08:13
Hvorfor ikke vente en uge? Der kommer som regel gode tilbud på OLED TV under Black Friday, week og hvad det ellers hedder efterhånden.
Til top
skovmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2022 kl. 17:43
Jeg søger også inspiration til Black Friday 😉
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2022 kl. 06:13
Jeg kunne forestille mig, at 65" OLED TV fra de fleste mærker kommer under 10.000 kroner i perioden. Ikke deres topmodeller men skridtet ned, som stadig leverer meget høj billedkvalitet. Smile

Så det kommer an på hvad du ellers søger i TV'et.
Til top
skovmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2022 kl. 19:46
Jeg søger blot det tv jeg kan få med det bedste billede. Derudover foretrækker jeg et 100 Hz panel. 

Overvejer et LG C1 som jeg kan se, at mange er glade for. Desværre ser det ikke ud til, at det kommer på bud.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4244
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2022 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af skovmand skovmand skrev:

Jeg søger blot det tv jeg kan få med det bedste billede. Derudover foretrækker jeg et 100 Hz panel. 

Overvejer et LG C1 som jeg kan se, at mange er glade for. Desværre ser det ikke ud til, at det kommer på bud.
Nej det blir nok C2 dette års model der kommer på tilbud. Mener kun det er A modellen der er 50 Hz, de andre er 100 Hz og over.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2022 kl. 19:30
Fejl...

Redigeret af Mr. Claude - 20-November-2022 kl. 19:33
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu