recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beskeder uden lyd fra messenger på låseskærm.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beskeder uden lyd fra messenger på låseskærm.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beskeder uden lyd fra messenger på låseskærm.
    Sendt: 26-December-2022 kl. 14:47
Allright: Baggrunden er at jeg på et tidspunkt har slået alt med notifikationer osv. fra for messenger, for at undgå de umiddelbart forstyrrende beskeder på telefonens låseskærm. Men her juleaften gik jeg så glip af et familie gruppevideo opkald, fordi telefonen ikke ringede. Jeg opdagede dog tilfældigvis at video opkaldet var igang, fordi jeg efter oprydningen efter aftensmaden lige tjekkede facebook og messenger på min computer. Jeg bruger primært min computer, fordi jeg alligevel pga. mit arbejde sidder foran den det meste af tiden - og det er også lidt derfor at jeg ikke ville have de forstyrrende notifikationer på telefonen. Og så tjekker jeg sommetider lige på mobilen, om der er noget nyt på messenger.

Men anyways, så har jeg så prøvet at slå en del af disse notifikationer til igen, for så at se hvad jeg skal slå fra for at undgå notifikationer om chat beskeder fra messenger.

Dvs. jeg vil egentligt helst ramme den / de indstillinger der gør at telefonen ringer (med lyd også) ved videoopkald fra messenger, men udelader alle andre notifikationer.

Jeg har prøvet at slå nogle notifikationer fra igen, men får stadig notifikation med lyd, når der er nogen, der skriver en besked i messenger.

Hvilke indstillinger skal jeg præcist lave for at opnå det jeg gerne vil - hvis man altså kan det?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu